"Είναι σοφός ο γονέας που γνωρίζει το παιδί του" Ουίλιαμ Σέξπηρ

Τρίτη, 21 Αυγούστου 2012

Τεχνικές Χαλάρωσης για Εφήβους



1. Νοερή εξάσκηση: σε αυτή την άσκηση μπορεί να πραγματοποιήσει με τη φαντασία του ο έφηβος «εικονικές πραγματικότητες» στις οποίες μπορεί να τοποθετήσει ΟΠΟΙΟΝ, Ο,ΤΙ και ΟΠΟΤΕ θέλει εκείνος. Μεγιστοποιεί την απόδοση του έφηβου σε ό,τι μπορει νοερά να θέσει στόχους και να φανταστεί μονοπάτια επιτυχίας.


Μια παραλλαγή αυτής της άσκησης είναι «το Θαύμα». ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ


2. Ανάπτυξη αυτοπεποίθησης: Ο καθρέφτης είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές για την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης. Το προσωπικό ημερολόγιο, επίσης.


3. Καθορισμός στόχων: Το πρόγραμμα βοηθά στη μείωση του άγχους και την αύξηση των κινήτρων. Είναι σημαντικό να γίνεται με τη βοήθεια των ενηλίκων και σταδιακά να αφήνουμε τον έφηβο αυτόνομο.


4. Αυτοδιάλογος: Ο εσωτερικός διάλογος χρησιμοποιείται κυρίως από αθλητές και ανθρώπους που χρειάζονται αυτοσυγκέντρωση.


5. Παρακίνηση: Η εξωτερική παρακίνηση σημαίνει διέγερση των εσωτερικών κινήτρων του μαθητή.

Αυτές είναι μερικές από τις ασκήσεις που χρησιμοποιώ προκειμένου οι έφηβοι να χαλαρώσουν από το άγχος του σχολείου, των εξετάσεων, της πίεσης των συνομηλίκων, και να μπορέσουν να δουν ξανά τον εαυτό τους καθαρά και με πιο σαφείς στόχους. Με αυτό τον τρόπο, αυξάνεται η αυτοπεποίθησή τους και έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες επίτευξης των στόχων τους. 

Επικοινωνήστε μαζί μου για να συζητήσουμε τις δικές σας ανάγκες.



Μιλήστε τώρα με κάποιον σύμβουλο. 
Μπείτε στο onlinecounseling.gr και ρωτήστε μας! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου